(+36) 20 940 7936
0
Az Ön kosara üres!
Termékek Frissítés

Vásárlás menete és Fizetés

A vásárlás menete

1. A megrendelések leadása Eladónak az alábbi módokon történhet:

  • A Webáruházak online felületén, a logopediakiado.hu weboldalon
  • Eladó telefonos elérhetőségén: +36 (20) 940 7936
  • A Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

2. A Webáruházban történő első vásárlást megelőzően szükséges regisztráció. A saját fiókban is követhető a rendelés állapota.

3. A megrendelni kívánt termékek a Kosárba gomb megnyomásával gyűjthetők össze a Webáruházban való nézelődés során. A "Kosár" tartalma a vásárlás folyamán bármikor ellenőrizhető, változtatható, frissíthető vagy akár törölhető. A tényleges vásárlás megkezdhető a Fizetés gomb megnyomásával, ahol lehetőség van a szállítási és számlázási adatok pontos megadására, a fizetési és a szállítási mód kiválasztására, valamint a rendelés véglegesítésére.

4. Az adatbeviteli hibák kijavítására az alábbi módokon van lehetősége a Vásárlónak:

  • A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Kosár frissítése” gombot. • Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „Törlés” gombot.
  • A vásárló a rendelés során megadott személyes, szállítási és számlázási adatainak megváltoztatására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőség, illetve regisztrált felhasználóink a személyes fiókjukba belépve adataikat bármikor módosíthatják. A rendelés leadása után észlelet adatbeviteli hibákról Vásárló e-mail-ben is tájékoztathat minket, ebben az esetben a rendelés adatait a kérésnek megfelelően módosítjuk.
  • A vásárlási folyamat közben, egészen addig, amíg a Vásárló a fizetés gomb megnyomása után megjelenő kitöltendő űrlapnál tartózkodik, de a Rendelés áttekintése gomb megnyomása előtt még lehetőség van a rendelés bármilyen nemű módosítására.

5. Minden egyes külön véglegesített rendelés új rendelésnek minősül, így minden rendelés esetében külön-külön szállítási költség kerül felszámításra. Abban az esetben, ha Vásárló már leadta rendelést, de egy újabbat kíván leadni, amellyel az előző rendelését szeretné bővíteni, haladéktalanul köteles az ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépni (lehetőség szerint a gyorsaság érdekében telefonon). Ellenkező esetben Eladó nem tudja vállalni a két rendelés egy szállítási költséggel történő eljuttatását. Abban az esetben, ha a rendelés állapota még kiszállítás előtt van, tehát a futárszolgálatoknak nem került átadásra, kizárólag abban az esetben van lehetőség a rendelés módosítására.

6. Minden esetben fontos a telefonos elérhetőség megadása, hiszen nemcsak az ügyfélszolgálat, de a futárszolgálatok is a gyorsaság érdekében telefonon lépnek kapcsolatba Vásárlóval. Amennyiben az elérhetőségi adatok hiányosan kerülnek kitöltése a rendeléskor, Eladó nem köteles teljesíteni a rendelést, illetve nem vállal felelősséget az esetleg ebből adódó károkért és csúszásokért.

7. A Webáruház bizonyos, általa kiválasztott alkalmakkor vagy időszakonként különböző akciókat hirdethet meg. Ezek minden esetben visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényesek, kivéve a konkrét időponttal megjelölt akciókat, amelyek esetében az akció időtartama a termékeknél kerül feltűntetésre. Kuponos akciók esetén a kupon kódját az annak megfelelő helyre kell beírni a rendelési folyamat során az érvényességi idején belül és a felhasználási feltételeknek megfelelően. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be (kivéve, ha erről az akció máshogy nem rendelkezik a külön szabályzatában), a kuponok nem vonhatóak össze (kivéve, ha erről az akció máshogy nem rendelkezik a külön szabályzatában). Az egyes kuponakciók részletes feltételei a egyes aktuális kuponakciós szabályzatban olvashatók.

8. Abban az esetben, ha a rendelés leadása telefonon történik, az egyéb adatok mellett szükség van e-mailcím megadására is. Erre az e-mailcímre fog érkezni a rendelés visszaigazolása, mivel a rendelés rögzítésre kerül Webáruházban. Amennyiben Vásárló kéri, telefonon is kap visszahívásos tájékoztatást a rendelés végösszegéről és a szállítás időpontjáról.

9. A rendelés leadható a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímen is. Ebben az esetben szükség van a termékek nevének, kódjának és a megrendelt termékek darabszámának az elküldésére. Ezek mellett az alábbi adatok elküldése szükséges: számlázási cím (név, cím), szállítási adatok (név, cím, telefonszám).

10. Az oldalon feltüntettet árak minden esetben az ÁFÁ-val növelt bruttó árak, kivéve, ha az ÁFA külön feltüntetésre kerül. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében meghatározott mértékű általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek.

11. A Webáruházban készleten lévő termékek elérhetőek, láthatóak Vásárló számára. Abban az esetben, ha egy termék nincs raktárkészleten, elrejtésre kerül, így Vásárló számára nem lesz látható és megrendelhető. Mivel a raktárkészlet folyamatosan és gyorsan változik, kivételes esetekben előfordulhat, hogy bár a termék megrendelhető, raktárkészleten még sincs már belőle. Az ilyen tévedésekért Webáruház nem tud felelősséget vállalni. Eladó amint észleli az esetleges hibát, azonnal korrigálja, illetve haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót.

12. Webáruház kötelesek a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

13. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-16 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő napon kerül feldolgozásra. A megrendelt termékeket 3-5, de legkésőbb 8 munkanapon belül házhoz szállítjuk.

Fizetési módok

Az Eladó az ÁSZF-ben és a megrendelés visszaigazolásában szereplő feltételek szerint köteles Vásárló által megrendelt termékeket a megrendelésben megjelölt szállítási címre eljuttatni. Ennek megfelelően Vásárló köteles a terméket a megrendeléskor megadott címen átvenni, valamint a kiszállítással egyidejűleg, vagy azt megelőzően a termék vételárát és a feltüntetett járulékos költségeket (például szállítás) az ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint megfizetni az alábbi lehetőségek valamelyikével:

1. Készpénzes fizetés: készpénzzel történő fizetés (kizárólag személyes átvétel esetén a Logopédia Kiadó Kkt. telephelyén: 1165 Budapest Csinszka utca 3.)

2. Banki átutalás: az alábbi bankszámlaszámra lehet a rendelés értékét átutalni a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül. Eladó javasolja az ügyfélszolgálat általi jóváhagyó (a rendelés feldolgozás alatt) visszajelzésének megvárását, hogy valóban minden termék van-e raktáron.

Logopédia Kiadó Kkt. OTP Bank Zrt. 11716008-20114875-00000000

3. Csekkes befizetés: az Eladó által küldött csekken teljesíthető a fizetés.

Átvételi módok

Postai szállítás választása az alábbi díjakkal:

2 000 Ft alatt, postai szállítással: 500 Ft

10 000 Ft alatt, postai szállítással: 1 000 Ft

20 000 Ft alatt, postai szállítással: 1 500 Ft

20 000 Ft érték felett a szállítás ingyenes.

Személyes átvétel választása esetén a Vásárló értesítést kap e-mailen, hogy az értesítést követő 5 munkanapon belül a csomag személyesen átvehető a Logopédia Kiadó Kkt. székhelyén (1165 Budapest Csinszka utca 3.).

A már megrendelt (ezáltal lefoglalt) készleten lévő vagy beszerzést követően beérkezett termékeket az Eladó legfeljebb 8 munkanapig tárolja. Ennek a határidőnek a lejárta után Eladó nem vállalja és nem garantálja a termékek átvételének vagy elküldésének lehetőségét. Az üzlet nyitva tartását az értesítés tartalmazza. Az üzletben csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

A rendeléseket Eladó legtöbb esetben 1-8 munkanapon belül teljesíti, amennyiben az adott termék raktáron van. Eladó törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén Eladó törekszik, de nem köteles Vásárlót értesíteni. Eladó nem vállal felelősséget a Vásárló vagy a szállító cég hibájából bekövetkezett határidő be nem tartására.

Vásárló köteles bármelyik átvételi mód esetén az átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén, a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék(ek) sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén, a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. Azokat a termékeket, amelyeket Vásárló sértetlenül vesz át, csak saját felelősségére veheti át.

 

Mivel a felek között „távollévők között kötött szerződés” jött létre, ezért jegyzőkönyv felvételének hiányában irányadó elállási jog gyakorlására, mennyiségi kifogásra, továbbá sérült termék miatti szavatossági igények érvényesítésére a lehetőségek korlátozottak. Mennyiségi, illetve sérültség miatti reklamáció akkor fogadható el aggálytalanul, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát. Ilyen videofelvétel hiányában Eladó szabadon dönthet a termékek esetleges pótlásáról, cseréjéről, Vásárló kifogással nem élhet.

Pin It
Fel
A logopediakiado.hu webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi elveinket.